مصرع اول این ابیات مربوط به حافظ و دومی را بنده تحریف کرده ام
الا یا ایها ساقی ادر کاسا و نا ولها به ما درد و بلا دادی خوشی شد مال خوشکلها
****
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت بجز نوشابه های گازدار و دوغ و پیتزا را
***
شکر فروش که عمرش دراز باد چرا؟ شکر زچین همه آورد و فلبش بنمود
****
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است پولی به جیب ما ده،عقلی بده به یاران
****
بخت خواب آلوذ ما بیدارخواهد شد مگر با لگد هم بر سرش کوبیده ام ، بیفایدس
****
میکند حافظ دعایی بشنو آمینی بگو کی خدا یارانه و فرزند من افزون نما
****
تیری که زدی بر دلم از غمزه خطا رفت گر عیب نباشد به تو گویم به کجا رفت
****
در کنج دماغم مطلب جای نصیحت کانجا بگذارند همه عینک دودی !!!
****
سمند دولت اگر چند سرکشیده شود نصیب بنده شرمنده میشود پیکان
****
محمود بود عاقبت کار در این راه هر چند که او رفته و روحانی بیامد
*****
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی بیا و باز کن در را که بوگیری به منزل نیست
****
خرم آن روز کز این منزل ویران بروم با بلیطی بشود تا ته تهران بروم
*****
بوی شیر از لب همچون شکرش می آید زیر لب گفت پدر موقع زن دادن من
****
دیدار شد میسر و بوس و کنار هم گشتی مر اگرفت و پدر را خبر نمود
*****
به روز واقعه تابوت ما ز سرو کنید اگر چه هر شب جمعه به کاج مینگرم.
****
نظر یادتون نره!!!
بهمن الماسی فر...
ما را در سایت بهمن الماسی فر دنبال میکنید
برچسب: من و حافظ, نویسنده: بازدید: 56